Jumlah Paparan Halaman

16 November 2016

Pengedar Sah Shaklee Malaysia.

Shalom & Salam Selahtera


Saya Kezia Wan , Suri hati kepada Howard Dagadu & mommy kepada Kirschen Lihan. Status sudah berkahwin yer semua 😘
Mungkin ada diantara kawan-kawan yang belum mengenali saya dan belum mengetahui yang saya adalah Pengedar Sah Shaklee Malaysia.
Jika ada yang berminat mahu mencuba Produk Shaklee, Sila maklumkan pada saya ya.
Produk Shaklee terdiri dari :
1. Immune Health Set
2. Women Health Set
3. Detox Set
4. Healthy Nutrition
5. Healthy Weight
6. Healthy Beauty
7. Healthy Home
Sekiranya anda membuat pembelian dengan saya, anda layak mendapatkan ini daripada saya :
1. FREE AFTER SALE CONSULTATION
2. FREE INVITATION TO EXCLUSIVE FB GROUP FOR CUSTOMER
"Saya tidak pernah memperlekehkan profesion perubatan, tetapi kita adalah dalam 2 bidang yang berasingan. Mereka dilatih utk merawat penyakit, saya berminat dalam memperbaiki kesihatan"
-DR FORREST C.SHAKLEE,SR


Boleh hubungi saya seperti yang ada di bawah 


FACEBOOK: KEZIA WAN

SHAKLEE ID: 1197756
EMEL: IBELIEVE1902@GMAIL.COM
CONTACT NO: 017 817 3762


***Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit***