Jumlah Paparan Halaman

01 September 2016

[ KAKI MANDI MINYAK PANAS ]

Parkkkk !
Kedengaran bunyi kaca pecah.
Apa panas semacam je kaki ni. Ya Tuhan kaki ku 😭😭
Terlompat-lompat waktu itu disebabkan kepanasan dan kesakitan.
Boom~!! Terjatuh sebab lantai licin disebabkan minyak.
Sudah terjatuh ditimpa tangga pula. Lihan pula waktu itu terkekeh-kekeh tengok maknya buat action show. Bertuah sungguh anak. Haha
Hantar ke clinic, doctor hanya beri antibiotic dan ubat tahan sakit. Tetapi waktu itu memang tak sentuh langsung ubat tersebut sebab takut ada effects dekat Lihan yang menyusu saya. 3 hari berturut dressing luka sebab khuatir terkena infections.
Paling sadis apabila ada suara-suara negative keluar dari mulut orang di sekeliling saya, Nanti Nampak hodohlah kaki awak lepas ini Kezia sebab parut dari lecuran ini.
Taraaaaa tak sampai setahun kaki ku yang hodoh dah pulih pun.
Saya consume 4 beradik ini untuk memulihkan parut saya
1. ESP
2. SR. VIT C
3. VIT E COMPLEX
4. HERBAL BLEND CREAM

😀 ESP membantu memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru yang sihat. Jadi no more dead cells atau sel mati yang diulang copy banyak kali.

😀 Vita C SR Plus penting untuk pertumbuhan tisu, membantu membaik pulih tisu, merangsang kesihatan dan kecantikan kulit melalui penghasilan kolagen.

😀 Vitamin E membantu memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah kepada radikal bebas agar tidak rosak. Ia juga membantu memperbaiki tekstur kulit, tona kulit yang tidak sekata, mengelakkan penuaan awal dan membantu masalah parut.

😀 Herbal blend membantu memperbaharui sel kulit mati dengan sel kulit yang baru .

Ada tak dalam ramai-ramai FRIENDLIST saya ada yang dilemma PARUT HODOH or kawan-kawan lain yang anda kenal.
Boleh hubungi saya sekiranya berminat untuk hilangkan parut tersebut
Whatsapp 017-8173762


***Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit***