Jumlah Paparan Halaman

12 Ogos 2016

[ KASIH KU SETIA ]


Task kali ini mengesahkan tentang setia

Bercakap tentang setia ni,

Dulu pernah juga niat hati ingin mencuba buat 2 bisnes lain selain Shaklee.
Macam kata orang kalau  hati hanya hangat-hangat tahi ayam, tak minat, apapun yang kita buat tidak akan berhasil.

Shaklee adalah MLM pertama yang membuat saya jatuh cinta. Cinta pandang pertama kata kan. Datang cinta lain menggoda tetap juga tidak berhasil. Disitulah kesetiaan wujud tanpa kita sedari.

Dengan Shaklee saya dapat #ShakleeEffect.
Dengan Shaklee saya dapat bonus.
Dengan Shaklee saya dapat kenal leaders yang hebat.
Dengan Shaklee saya kenal erti team work.
Dengan Shaklee saya dapat keluarga yang berlainan agama, negeri dan bangsa.

Biarpun terlalu banyak desas desus mengatakan Shaklee inilah, Shaklee itulah.
Biasanya peribadi yang berinilah dan beritulah adalah peribadi yang belum pernah merasai apa itu #ShakleeEffect.


#GelombangShaklee
#Team3
#TaskDay11
#BlessedShaklee

***Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit***