Jumlah Paparan Halaman

02 September 2015

KEBURUKAN ESP SHAKLEE

Salam sejahtera borneo & Penisular .
 Sempena promotion bulan sept 2015 ni, saya nak cerita tentang keburukan ESP Shaklee .. Tak percaya? Teruskan bacaan anda.



ESP Shaklee yang dihasilkan 100% menggunakan soya non-GMO berkualiti tinggi adalah sumber protein rendah lemak, 0 kolesterol, dan rendah indeks glisemik.
Protein baik ini akan membantu kita mengekalkan tenaga berjam-jam & memberi rasa kenyang lebih lama. ESP Shaklee juga mengandungi kesemua asid amino yang diperlukan oleh badan termasuk 9 asid amino yang tidak dapat dihasilkan sendiri oleh badan manusia.
Walaubagaimanapun, dengan segala manfaat protein ESP Shaklee ni tetap ada keburukannya.
Nak tau keburukannya?
1) Untuk orang yang malas, bila minum ESP ni badan akan bertenaga. Tak dapat nak bermalas-malas lagi.

2) Bagi yang tak suka kawal nafsu makan, bila minum ESP ni nafsu makan terkawal sendiri. Tak
dapat nak makan ikut nafsu dah.
3) Jerawat dan kulit kusam akan nyah dari muka pengamal ESP ni. Habislah takde lagi aktiviti kutil jerawat.
4) Ibu mengandung yang letih2, melepek sepanjang hari tak dapat nak melepek lepas minum ESP ni.
5) Berita buruk untuk strech mark!! Habislah pudar strech mark nanti lepas makan ESP. Jauhkan ESP dari Vitamin C tau. Nanti lebih buruk kesan dia. Habislah licin kulit perut nanti!
6) Perut buncit lepas beranak ceaser boleh kempis balik better jangan ambik sebab seluar jeans size kecil boleh muat.
Cukup dulu 6 keburukan ni. Banyak2 nanti tak best  pulak kan. Tapi dalam semua keburukan yang tersenarai tu, kesan paling buruk ialah MEMBAZIR bila kita beli tapi tak konsisten makan, biar je atas almari sampai beku.
Nak tau kebaikan ESP Shaklee pulak? Boleh hubungi saya untuk penerangan lanjut.
<3Facebook: Kezia wan
Shaklee ID: 1197756
Emel: ibelieve1902@gmail.com

Contact No: 017 817 3762


***Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit***