Jumlah Paparan Halaman

31 Julai 2015

Testimoni lepas guna Basic H2 & herbal blend




Salam Sejahtera you all. Hai Borneo. Hai Penisular .

Hari ni terdetik Nak share testimony selepas saya guna Basic H² Shaklee & Herbal blend Shaklee setelah sebulan. Kalau baby Lihan mandi, saya mandikan dengan BH² ni (itu pun hanya hujung minggu sbb cuti) sebab dia macam mommy dia nih haa, kulit so sensitip, even saya sendiri pun mandi guna BH². So sekarang result kulit saya tengah dalam proses sembuh ( kulit mati mengelupas) setelah sebulan, disamping tu juga sy taruh lotion herbal blend lepas mandi (dah jadi routine). Manakala badan baby lihan pun  kurang dah ruam panas.


Ehhh saya Cuci botol susu & puting susu Baby lihan pun main rendam je dgn BH², xda lagi bau2 susu & semut pun tidak menjenguk lagi . (hihih tension sbb semut suka dgn puting susu Lihan).

Mak mertua saya pun guna ni untuk mop lantai rumah baru mereka orang, katanya kotoran degil x mahu hilang even dah mop guna pencuci lantai, syukur BH² tolong bantu (Berkilat lantai)

Sebenarnya banyak lagi yang dapat digunakan dengan BH² ni. So kalau ada yang berminat, hubungi saya. Saya dah guna, anda bila

Jom orderrrr .

Keziawan
Shaklee Independent Distributor [ID No : 1197756]
01133837763
ibelieve1902@gmail.com