Jumlah Paparan Halaman

31 Julai 2015

Kurus selepas bersalin dengan ESP Shaklee

Salam sejahtera semua, hai borneo , hai semenanjung :) . Apa kabar pagi ni? Dah breakfast? Kalau belum dan tak tahu nak breakfast apa, boleh cuba ESP SHAKLEE sebagai sarapan dan minuman harian. Kalau rajin consume, tanpa kita minta kita akan lebih Kurus dan Kulit lebih cantik walaupun kita breast feed tau? (saya contoh nya )

                                  Yang comel lote kat gambar tu saya. hihi


Untuk entri kali ni saye nak share  Testimoni ESP Shaklee Untuk Kurus , untuk Kulit Cantik dan susu pekat melimpah saya. Ke-awesome-an ESP Shaklee ni effect adalah “dia” magic macam macam tau. Ramai yang  cuba ESP untuk slim tapi sekali dapat kulit cerah dan gebu gebusss . Selain itu ada juga yang ambil untuk menyusu dapat effect kulit lebih cerah dan berat badan turun! (Haaa, saya lah orang nya, berat badan turun dan kepekatan susu sangat awesome so baby Lihan tidak merengek-rengek tak cukup susu lagi. Tak lagi tension baby tak cukup susu kat rumah.

Saya kongsikan kat blog ni bertujuan sebagai peringatan supaya saya tak boleh culas minum ESP disamping berkongsi dari hati ke hati, supaya lebih ramai dapat manfaat daripada ESP(soya bukan GMO yang tinggi kualiti)

Nahh kalau nak tahu hasil, tak salah mencuba sendiri :)
Tepuk  dada tanya selera.

 

<3Facebook: Kezia wan
Shaklee ID: 1197756
Emel: ibelieve1902@gmail.com
Contact No: 017 817 3762